Pages

Sunday, June 13, 2010

Hannah Marissa Dapat Hadiah Subang Emas

Semasa aku kerja di BSN Tmn Sri Muda, Shah Alam..Aku ada kenal pelanggan setia bank b'bangsa india yg selalu meminta tolong..biasanya tolong ambil duit di ATM..kebiasaannya dia akan bg upah iaitu roti yg di ambil dari kilang, kebetulan adiknya bekerja disana..aku bukannya mengharap upah darinya..ikhlas menolongnya..org nk bg x baik menolaknya..Apabila dia mendapat tahu aku menimang cahayamata..dia telah belikan hamper & setelah anakku berusia 4 bulan..dia telah membelikan subang emas..baik sungguh hatinya..walaupun b'lainan bangsa & warna kulit tapi 'penghargaan ini' tidak dapat kubalas...Aku tidak tahu apakah aku akan dapat menolongnya lagi kerna aku telah meletak jawatan & tidak tahu siapa yg akan mengantikan tempat aku...semoga tuhan sentiasa memelihara insan2 seperti ini....amin

No comments:

Post a Comment