Pages

Friday, May 21, 2010

Kad Perubatan PruBSN Takaful Hannah Marissa

Sejak jadi ejen ni..baru aku mengerti kad perubatan penting untuk menjamin kos rawatan hospital..kemudian apabila dapat anak, aku terus ambil insurans kad perubatan untuknya..aku harap kawan-kawan di luar sana ambillah kad perubatan untuk anak..disamping menyimpan insurans akan melindungi anak kita..serta mendapat perlindungan(pampasan) jikalau berlaku musibah..sekarang ni ramai sangat kanak-kanak meninggal akibat lewat mendapat rawatan hospital..tetapi jikalau ada kad perubatan..insyaalah anak kita mendapat servis yang lebih baik di hospital swasta..ini adlah salah satu usaha aku & isteri bagi menjamin kehidupan yang lebih baik untuk cahayamata kami....TQ.
P/S: sesiapa nak ambil insurans kad perubatan PruBSN Takaful sila hubungi aku-0133311867-HANAFI

No comments:

Post a Comment